Kivijalkakauppa voi kuihtua tai kukoistaa

Isot muutokset ravistevat kaupan alaa kaikkialla maailmassa. Verkkokauppojen kautta tuotteet ja palvelut ovat kuluttajien ulottuvilla milloin ja missä vaan. Perinteisen kivijalkakaupan rooli on muuttunut.


 

Digital Retail

Kaupan alan yritykset ovat rakentaneet monikanavaisia toimintamalleja, jotka yhdistävät eri ostokanavat.

Mutta millainen digitaalinen strategia voisi tukea nimenomaan kivijalkakauppaa? Neljä fujitsulaista kaupan alan vaikuttajaa tarjoavat suuntaviivoja ja vinkkejä. Lataa opas ja tutustu mielenkiintoisiin johtopäätöksiin. 

Saat oppaan välittömästi ja maksutta sähköpostiisi, kun annat yhteystietosi alla olevalla lomakkeella.

 

 
Fujitsu

All Rights Reserved, Copyright © FUJITSU 2001 - 2016