Kivijalkakauppa digitalisoituu – Näin optimoit digitaalisia asiakaskanavia ja lisäät asiakastyytyväisyyttä


 

Perinteisen kivijalkakaupan rooli on muuttunut. Menestyneimmät kaupan alan yritykset ovat rakentaneet monikanavaisia toimintamalleja, jotka yhdistävät perinteiset ja digitaaliset ostokanavat. Asiakkaat odottavat yksilöityjä, yhtenäisiä asiakaskokemuksia monessa eri kanavassa vuorokauden ympäri. Digitaalisten palveluiden toimivuus ja luotettavuus vaikuttavat asiakaskokemuksen kautta asiakasuskollisuuteen.

Fujitsun APM-palvelu (Application Performance Management) mahdollistaa digitaalisten palveluiden ja prosessien tehokkaan valvonnan ja optimoinnin. Sen avulla pääset pureutumaan palveluiden ja sovellusten toimintaketjujen yksityiskohtiin ja mahdollisten ongelmien juurisyihin. Saat syvällisen käsityksen digitaalisten palveluprosessien käyttökokemuksesta. 

Webinaarissa tarkastelemme digitaalisia palveluita muiden muassa seuraavista näkökulmista:

  • Digitaalisesti toimivat asiakkaat ja tarpeet
  • Millaisia työkaluilla vastataan haasteisiin
  • Asiakaskanavien optimointi ja asiakaskokemus
  • Fujitsun APM-ratkaisujen tuomat avut vähittäiskaupan palvelujen ja toiminnan kehittämiseen

 

Täytä lomake ja katso webinaari

Puhujat


 

Jussi KotkanenJussi Kotkanen työskentelee globaalien sovellushallintapalvelujen ja -valvontaratkaisujen myyjänä. Jussi pohtii ratkaisuja asiakkaiden sovellusympäristöihin liittyviin tarpeisiin ja haasteisiin. 

 
Fujitsu

All Rights Reserved, Copyright © FUJITSU 2001 - 2016